sobota, 10 listopada 2012

The touch of sunlight...



Witajcie!

Dziś przyszedł czas na recenzję. 

Niestety lato opuściło nas już jakiś czas temu, wakacyjna opalenizna po woli też przeradza się we wspomnienie. Jak pobudzić w sobie czar tamtych chwil? Jak rozświetlić skórę w tak szare dni? Osobiście nie jestem wierną fanką solariów, co nie znaczy że nigdy nie korzystałam z tego typu opalania. Raz na jakiś czas się zdarzy. Ale... na dłuższą metę? Odradzam. Głównym przeciwwskazaniem jest to, że jest to strasznie nie zdrowe. Nie rozumiem jak można co chwilę latać na solarium i `smażyć` się 20 min, bleh... No ale...to jest moje zdanie, o gustach się nie dyskutuje :) Dla mnie świetna alternatywą są balsamy brązujące. Do samoopalaczy nie mam odwagi, ale delikatne balsamy są w sam raz! Ja jestem posiadaczką balsamu Dove Summer Glow with Soft schimmer. To właśnie to złotko będę dziś recenzować. 
Zapraszam. Enjoy!







Producent : Unilever

Produkt : Dove Summer Glow + Soft Shimmer

Opis/Obietnica producenta: Balsam delikatnie opalizujący Dove Summer Glow + soft shimmer podkreśla naturalne piękno kobiecego ciała i dodatkowo rozświetla skórę. Balsam nadaje skórze słoneczny wygląd, który dodaje kobietom pozytywnej energii i pewności siebie - niezależnie od pory roku. Balsam Dove Summer Glow + soft shimmer posiada wszystkie właściwości pielęgnacyjne, jakich można oczekiwać od kosmetyków Dove. Zawiera aktywne składniki nawilżające, dzięki którym skóra jest gładka i miękka. Dzięki zawartym w Dove Summer Glow + soft shimmer rozświetlającym drobinkom, skóra pięknie opalizuje w świetle. Balsam szczególnie polecany jest na dzień,a również na specjalne wyjścia, gdy kobieta nie tylko chce zachwycać piękną skórą o naturalnym odcieniu opalenizny, ale również lśnić.

Cena : ok. 15zł

Konsystencja/Formuła : jak zwykły balsam

Sposób użycia : Przed wskazane jest zrobienie peelingu, aby balsam wchłaniał się równomiernie.  Nakładamy na ciało podobnie jak zwykły balsam, zwracające jednak uwagę na dokładniejsze rozsmarowanie produktu na skórze. Po zabiegu myjemy ręce.

Efekt/Działanie :   Stopniowo przyciemnia skórę, nadając jej piękny, słoneczny kolor, dodatkowo rozświetla skórę. Optymalny efektu uzyskujemy przy codziennym stosowaniu po 3-5 dniach.

Kolor/Zapach :  beżowy/typowy dla samoopalacza

Moja ocena: Ogólnie jestem zadowolona z tego produktu. Daje efekt nienachalnej, naturalnej opalenizny, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Jest bardzo wydajny i ma przyzwoitą cenę. Jedynymi minusami dla mnie jest jego zapach po aplikacji (typowo jak samoopalacz, którego nie znoszę) i czasami ten tzw. `glow` jest dla mnie zbyt nachalny.

Ogólna ocena: 4/5

A Wy macie swojego ulubieńca w tej dziedzinie?

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za podzielenie się swoja opinią :)