sobota, 10 listopada 2012

First TAG!



Zawsze, od zawsze podobały mi się pomysły z akcjami pt. `TAG`. Uroczyście oświadczam, że pierwsza zabawa w tagowanie nosi tytuł: `Moje kosmetyczne marzenia`, którego autorką jest Mela :)



http://1.bp.blogspot.com/-_sYSIBxW4Lw/UJ5QShYdaaI/AAAAAAAABrA/0COvfoI4J0w/s1600/Bez%C2%A0tytu%C5%82u.png

 

"Zasady TAGu:

1. Zamieść banner na swoim blogu i napisz kto jest jego inicjatorem.
2. Wybierz 5 rzeczy (kosmetyk/akcesoria kosmetyczne), o których marzysz.
3. Napisz co w tych rzeczach Cię urzekło i dlaczego chciałabyś je mieć.
4. Otaguj 8 blogowych koleżanek i poznaj ich marzenia! "


1. Cienie IsaDora Northern Lights -
Cienie z nowej zimowej kolekcji, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Idealne kolory dla mnie...
 
2. Kryolan fixer spray - ciągle szukam idealnego kosmetyku, który w końcu upora się z brakiem trwałości na mojej twarzy. Ten produkt kusi mnie od dawna. 

3.  Paleta cieni M.A.C. - ponieważ mam fioła na punkcie oczu i przeróżnych cieni, a ta paleta krzyczy do mnie MAMO ;p



4. Komplet pędzli Hakuro - Jak wiadomo nie ma pięknego makijażu bez odpowiednich pomocników. Oni by zdali egzamin u mnie :)

 

5.  Toaletka - Ja spokojnie moge ją zaliczyć do `akcesoriów kosmetycznych`, ponieważ gdy nie mamy odpowiedniego stanowiska makijaż nie będzie efektowny :)
 

 Jest tego jeszcze dużo dużo więcej, ale jak ma być 5 to będzie 5 :)

Taguję: 

1. Agi`s Boutique
2. Daria`s Makeup
3. Kosmetycznie i nie tylko
4. Malina Testuje
5. Dla kobietki
6. Patrycja-Doruch
7. Sandi
8. Madziamakeup

Uczestniczyć może również każdy kto tylko zechce :)

Pozdrawiam!



4 komentarze:

  1. dziękuję za otagowanie :) w wolnej chwili się tym zajmę... ale ta paletka mac'a! nigdy takiej nie widziałam, cuuudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie ma za co ;) Z ciekawością będę czekała na notkę :) A ta paletkę pewnie trzeba szukać gdzieś na eBayu :)

      Usuń
  2. Fajne pomysły ma Mela. Najpierw biżuteria, teraz ten:) Bardzo dziękuję za otagowanie, ale ja nie wiem co napisać...:( Jedynie co bym chciała to porządny podkład do twarzy...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym być na Twoim miejscu, a jak na złość ciągle coś potrzeba i wpada sroce w oko ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za podzielenie się swoja opinią :)