sobota, 24 listopada 2012

Kochana Malina!

Hej Kochani!
W tym poście chciałabym serdecznie podziękować Malinie z świetną paczkę! Niedawno zostałam wytypowana do nagrody w Jej konkursiku. Dziś odebrałam paczkę z poczty i totalnie zaskoczyła mnie waga. Nie spodziewałam się tylu fajnych dobroci! 








 Z tego miejsca chciałabym życzyć Ci Malinko ciepłych i szczęśliwych świąt w rodzinnym gronie. Abyś pod choinką znalazła tyle dobroci ile Ci się tylko zamarzy! No i oczywiście hucznego Nowego Roku! :*
 Ponadto:



Balsam do ciała Soraya (lubię kosmetyki tej firmy). 
Balsam wygładzająco-nawilżający o bossskim zapachu! :D


Eveline `pure control` 3in1: żel myjący, peeling, maseczka
Kosmetyk w 100% trafiony, ponieważ cały czas borykam się z moją kapryśną buźką. Często zachowuje się jakby ciągle miała 14 lat (a te lata były dawno temu ;p). Mam nadzieje, że kosmetyk podoła, albo chociaż trochę uleczy, bo jestem w desperacji :)



Joanna `body Natura` Peeling myjący-wygładzający z żurawiną. 
Obecnie mam tylko jeden peeling do ciała, miło będzie przetestować coś nowego :)











Jestem super zadowolona z zawartości paczki. Słyszałam o tych kosmetykach, ale nie miałam sposobności do zapoznania się z nimi osobiście, do teraz :)
Oczywiście spodziewajcie się recenzji! :)

6 komentarzy:

  1. Aniu, bardzo dziękuje za życzenia i strasznie się ciesze, że kosmetyki Ci pasują:) Mam nadzieję, że będą Ci dobrze służyły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak żyję, pierwszy raz coś wygrałam ;)

      Usuń
  3. Mam ten peeling z żurawiną jest świetny i bardzo podoba mi się jego zapach dość ciekawy i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę go szybko przetestować :) A zapach faktycznie ciekawy, pachnie jak świeża żurawina :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za podzielenie się swoja opinią :)