wtorek, 11 grudnia 2012

Podsumowanie akcji `Jesienne umilacze`...

Witajcie!

Przyszedł czas na zakończenie akcji Maliny


Akcja `Jesienne umilacze` miała na celu: 
- poczuć się jak w raju, dając sobie chwilę relaksu w długie jesienne wieczory,
- zadbanie o swoje ciało bez wyrzutów sumienia,
- poprawienie kondycji swojego ciała,
- znalezienie kosmetyku odpowiedniego dla siebie,
- uśmiech dla Twoich bliskich.

Niestety przez małe zaplecze pielęgnacyjne nie mogłam pochwalić się wieloma recenzjami, ale dzięki tej akcji spojrzałam na kosmetyki nie tylko pod względem pielęgnacji, ale również pod względem relaksu i samopoczucia w zimne, śnieżne wieczory, a chyba o to właśnie chodziło w tym przedsięwzięciu :)

Podsumowując akcję oto moje 4 hity: 

  - płyn lub żel do kąpieli - Avon Senses Klik
  - peeling lub scrub - Perfecta Spa Klik
  - kosmetyk do smarowania ciała - Soraya Klik
  
- aromatyczne mydełko, kulę lub sól do kąpieli - z tej grupy niestety nie miałam przyjemności niczego poznać. 

Na koniec chciałabym podziekowac Malinie za świetną akcję i jestem szalenie ciekawa z jakim kolejnym pomysłem wystartuje tym razem :)

 Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam kąpiel z żelem Original Source o zapachu mango ;) Nominowałam Cie do Liebster Blog Award - szczegóły na www.pomyslowa.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuje i zapraszam do mnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą serię żeli z Avonu. Pachną cudownie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za podzielenie się swoja opinią :)