czwartek, 11 października 2012

Look me in the eyes...

Na dobry początek makijaż dnia mojego autorstwa. Jakość zdjęć kiepska, ponieważ robiona telefonem. Jak na razie nie jestem szczęśliwą posiadaczką "wypasionego" sprzętu fotograficznego... ;-) Enjoy!






Użyte kosmetyki: 

Oczy: 
* Baza pod cienie Ingrid

* Paleta 120 cieni (kolor szary) na całej powiece
*Artdeco 204 w zewnętrznej części powieki
*Eye-liner Essence "Midnight in Paris"
* Biała kredka Avon na linii wodnej
*Tusz do rzęs Mary Kay "Ultimate"

Brwi: Kredka do brwi Essence 02-brown

Twarz: 
*Podkład Gosh 12-natural
*Korektor Loreal True Match 4-beige
*Transparentny puder Essence fix & matte
*Puder prasowany Sensique 02-matujący
*Aksamitny róż na policzki Sensique 103-mat

To by było na tyle. Trzymajcie się cieplutko...

2 komentarze:

  1. Mi się podoba makijaż i blog ;) Powodzenia w systematyczności (mi też to nie wychodzi)! P.S. jak zrobiłaś takiego fajnego bloga?
    Pozdrawiam,
    Justyna S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Trzeba mieć założone konto google (maila itp). W sumie klikałam na chybił-trafił i się udało ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za podzielenie się swoja opinią :)