niedziela, 14 października 2012

I see my soul in your eyes....

Witam Was w ten jesienny wieczór (popołudnie?), ciężko stwierdzić :)
Niedawno wróciłam z zajęć i stwierdziłam, że czas na małą notkę. 
Jestem niepocieszona, ponieważ mój telefoniczny aparat robi trochę przekłamane zdjęcia. W rzeczywistości makijaż prezentuje się okazalej, na zdjęciach jeden makijaż podobny jest do drugiego... ;) Ale cóż nic nie poradzę. Mogę tylko zaprosić do obejrzenia... :)



Użyte kosmetyki: 

Oczy: 
* Baza pod cienie Ingrid

* Artdeco 86 na całej powiece
*Artdeco 204 w zewnętrznej części powieki
*Eye-liner Essence "Midnight in Paris"
*Tusz do rzęs Avon "Super Drama" black

Brwi: Kredka do brwi Essence 02-brown

Twarz: 
*Podkład L`Oreal Infallible 120-Vanilla
*Korektor Loreal True Match 4-beige
*Transparentny puder Essence fix & matte
*Puder prasowany Sensique 02-matujący
*Aksamitny róż na policzki Sensique 103-mat

Usta:
*Kobo 111-Coral Chic 

To tyle z mojej twórczości, buziaki i do następnego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za podzielenie się swoja opinią :)